Background
Background

Termeni şi Condiţii

UTILIZAREA SITE-ului

 

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.samsonite.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos enumerate.

Pentru a fi informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile urmatoare.

 

GENERAL BUSINESS SYSTEM S.R.L. (denumita în continuare ”GBS”), este o persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Str. Liveni, nr. 43, Sector 4, cu capital social de 200 lei, fiind inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/845/1992, avand codul de inregistrare fiscala RO3329718.

GBS isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. GBS isi rezerva dreptul de a corecta eventualele omisiuni si erori in afisare, care pot surveni in urma unor greseli de dactilografie/tehnoredactare sau erori ale produselor software.

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.

Tot continutul site-ului www.samsonite.ro este proprietatea GBS si este aparat de Legea nr. 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe Folosirea, fara acordul scris al GBS a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta sau nu marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.

Pentru a ne sesiza orice incalcare, privind legea pentru protectia drepturilor de autor, ne puteti contacta la contact@gbsystem.ro

 

EFECTUAREA COMENZILOR

 

Toate comenzile se vor efectua prin intermediul site-ului samsonite.ro.

Acestea vor fi preluate de catre un reprezentant al GBS.

In functie de disponibilitatea produselor si a stocului existent, la momentul efectuarii comenzii, o comanda va fi acceptata si va fi livrata în conditiile mentionate la rubrica „EXPEDITIE SI LIIVRARE”.

Spre evitarea oricaror confuzii, prin „comanda definitiva/comanda acceptata” se considera/intelege acea comanda, care a fost confirmata de catre reprezentantii GBS prin intemediul postei electronice, mentionandu-se, acolo unde este cazul, si data maxima de livrare a produselor, dispozitiile art. 18 din OUG nr. 34/2014 aplicandu-se corespunzator.

Prin exceptie, se pot efectua si comenzi telefonice, dar care vor fi confirmate tot prin intermediul postei electronice (email), in cazul acceptarii lor, precizandu-se toate conditiile prevazute in O.U.G. nr. 34/2014.

 

MODALITATEA DE PLATA

 

Incepand cu data de 25.05.2018, clientii Samsonite au posibilitatea de a plati comenziile acceptate prin i) intermediul cardului, online, accesand sectiunea Platii Online; ii) sistem ramburs; iii) prin ordin de plata.

Astfel, plata oricarei comenzi definitive/acceptate se va face, la alegere, astfel:

  1. prin card, in avans, urmand pasii din sectiunea respectivă, factura fiind emisă in momentul acceptarii tranzactiei securizate online.
  2. prin ramburs, în momentul livrarii comenzii prin serviciul de curierat.
  3. prin transfer bancar, in avans, efectuat in baza unei facturi proforme, factura care se va comunica in momentul acceptarii si definitivarii comenzii. Va rugam sa includeti, in OP la rubrica explicatii, numarul facturii proforme in momentul efectuarii transferului bancar. Plata se va efectua in contul RO36WBAN004124820102RO01, deschis la INTENSA SANPAOLO BANK. Termenul limita de achitare a facturii proforme este de 48 de ore de la emiterea acesteia.

 

EXPEDITIE SI LIVRARE

 

Livrarea se va face in termen de 5 zile lucratoare pentru comenzile finalizate si confirmate pe e-mail.

In situatia platilor online sau prin ordin de plata, livrarea se va efectua in termen de 5 zile lucratoare de la creditarea contului GBS cu suma reprezentand comenzile respective.

 

COSTURI AUXILIARE

 

Incepand cu data de 25.05.2018, costurile de livrare, care sunt în cuantum de 30 lei/dus (”one way”), vor fi suportate de catre GBS, pentru comenzile definitive/acceptate.

In cazul efectuarii unei comenzi a carui valoare este mai mica de 500 lei, clientul va suporta doar cheltuielile de transport aferente, care vor fi în cuantum de 15 lei/comanda.

In situatia platii ramburs, cand livrarea comenzii a fost efectuata, iar clientul SAMSONITE nu doreste sa faca plata comenzii sau nu accepta produsul(ele) comandat(e), acesta se angajeaza, în mod irevocabil, la plata costurilor de livrare, dus-intors, care sunt în cuantum de 60 lei (”two way”).

 

RECEPTIA PRODUSELOR

 

Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi, in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii livrarii si receptiei produselor. Prin defect vizibil se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.

 

ATENTIE:

La receptionarea coletului de la curier, verificati integritatea produselor si a ambalajului.

Conform art. 1690 Cod Civil, daca in urma verificarii se constata existenta unor vicii aparente, cumparatorul trebuie sa il informeze pe vanzator despre acestea fara intarziere. In lipsa informarii, se considera ca vanzatorul si-a executat obligatia.

 

DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI

 

GBS va  asigura dreptul de retragere (de returnare a produselor achizitionate prin intermediul site-ului samsonite.ro) in conditiile OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea şi completarea unor acte normative

Doar acei clienti ai samsonite.ro, care detin calitatea de consumatori, beneficiaza de dreptul de retur, acestia putand returna produsele cumparate prin intermediul site-ului samsonite.ro, in ambalajul original, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

In acest sens, consumatorul va formula o declaratie neechivocă, in care isi exprima decizia de retragere din contract si/sau de a returna produsul comandat sau va putea completa acest formular de retragere, care va transmis pe adresa de email retur@gbsystem.ro sau prin intermediul postei.

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014,
consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

In conditiile aplicarii dispozitiilor art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul va fi responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi functionării produselor.

GBS va putea percepe taxe suplimentare pentru returnarea acelor produse, la care se vor constata: lipsa sau ruperea etichetelor, lipsa ambalajului original, etc., in vederea readucerii produselor la starea initiala. In atare conditii, aceste costuri vor fi unele rezonabile pentru consumator.

In conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, GBS va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Plata va fi conditionata de receptionarea produselor sau de prezentarea de catre consumator a dovezii, conform careia acesta a trimis produsele.

Suma rambursata nu va include costul ocazionat de procedura de returnare a produselor, pe care consumatorul il va suporta, el fiind estimat la maximum 30 lei.

Un produs este considerat folosit atunci cand:

  • Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc);
  • Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:
  • Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate;
  • Produsele se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (urme de lovituri sau distrus);
  • In situatia în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
  • Starea produselor returnate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea/primirea lor. Orice semn de uzura existent pe produs sau ambalaj atrage anularea dreptului de returnare;
  • In cazul în care produsul a fost folosit (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor;
  • Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor, rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor;

 

Alti clienti, cu exceptia consumatorilor, nu pot beneficia de politica de retur a GBS.

 

POLITICA DE INLOCUIRE A PRODUSULUI ACHIZITIONAT

 

Toti clientii SAMSONITE, incepand cu data de 25.05.2018, vor fi beneficiarii politicii de inlocuire a produselor achizitionate prin intermediul site-ului samsonite.ro, in urmatoarele condiții cumulative:

  1. in termen de 14 zile, inclusiv data livrarii, orice client are posibilitatea solicitării schimbarii produsului achizitionat prin intermediul site-ului samsonite.ro;
  2. schimbarea produsului se va face cu un produs de aceasi valoare cu cel achizitionat sau cu pret mai mare, clientul urmand sa plateasca doar diferenta dintre acestea;
  3. nu se va accepta, in vederea schimbarii/inlocuirii, ca produsul sa fie folosit (fie si numai o singura data), sau care prezinta modificari fizice, urme de lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, cu sigiliul desfacut, dupa caz, sau fara amblajul original;
  4. plata eventualei diferente de pret se va face prin orice sistem de plata acceptat de GBS (plata electronică, ramburs, O.P.), în conditiile în care clientul a fost informat, în scris (posta electronica), ca inlocuirea/schimbarea produsului este posibilă;
  5. predarea/livrarea noului produs se va face numai dupa achitarea diferentei de pret, dupa caz;
  6. toate taxele de livrare, aferente inlocuirii produsului achizitionat, vor fi suportate exclusiv de către GBS.

Solicitarea se va face, in scris, prin intermediul postei electronice, conform formularului pus la dispozitie în acest sens*.

Aceasta facilitate de inlocuire va fi acordata o singura data, pentru oricare produs achizitionat prin intermediul site-ului samsonite.ro.

Consumatorii, beneficiari ai acestei politici de inlocuire a produselor achizitionate prin intermediul site-ului samsonite.ro, nu vor mai avea dreptul de retragere al consumatorului, drept conferit de prevederile art. 9 din OUG nr. 34/2014.

In situatia platii ramburs, daca clientul SAMSONITE nu va face plata sau nu va accepta produsul solicitat a fi inlocuit, acesta se angajeaza, în mod irevocabil, la achitarea taxelor de livrare, dus-intors, care sunt în cuantum de 60 lei.

Acesta politica de inlocuire a produselor achizitionate prin intermediul site-ului samsonite.ro este o facilitate acordata de GBS, facand parte din politica de marketing a acesteia, si nu un drept legal al clientilor sai.

 

GARANTIE

 

Garantia se acorda in functie de specificul fiecarui produs (1 an, 2 ani, 5 ani, 10 ani, etc) și se calculeaza  de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina de prezentare a produselor respective.

GBS va repara sau inlocui produsul in concordanta cu termenul de garantie si conditiile specificate in certificatul de garantie, care va insoti fiecare produs.

Garantia se acorda numai pentru defectiuni de productie sau material si nu acopera daune provocate de folosirea necorespunzatoare, cum ar fi transportarea obiectelor neconventionale, neglijenta in manipulare, accidente, contactul cu suprafete abrazive sau cu obiecte taioase şi/sau ascutite, solventi, acizi, uzura normala sau daune provocate prin transport, inclusiv cele datorate de manipunarea serviciilor de transport aerian.

Garantia oferita se limiteaza la valoarea produsului.

GBS este exonerata de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, au suferit imersii in lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara pentru folosire.

Pentru a beneficia de garantie, clientul va trebui: i) sa se prezinte, cu produsul in cauza, la unul dintre magazinele SAMSONITE**; ii) sa prezinte acele documente care atestă plata produsului sau certificatul de garantie (în original și complet întocmit); iii) sa completeze un proces verbal de insotire reclamatie tip, pentru produsele la care se reclama lipsa de conformitate. In lipsa acestora, reclamatia nu va putea fi considerata valida si nu va fi analizata.

** Magazinele SAMSONITE care vor prelua, in conditiile legii, produsele pentru care se reclama existenta lipsei de conformitate:

  • pentru Municipiul București, preluarea produselor se va face în cadrul programului de lucru al propriilor magazine, din:
  • CORA PANTELIMON (Galeria Comerciala Esplanada), situat în Bucuresti, Sos. Vergului nr. 20, Sector 2;
  • pentru restul tarii, preluarea produselor se va face de catre angajatii nostri din cadrul magazinelor SAMSONITE din Romania, cu exceptia celor din Bucuresti, în cadrul programului de lucru al acestora.

 

CONFIDENTIALITATE

 

GBS respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor cu caracter personal.

În acest sens, va rugam sa accesati capitolul ”POLITICA DE SECURITATE A PRELUCRARILOR DE DATE  CU CARACTER PERSONAL” existent pe site-ul nostru.

GBS si www.samsonite.ro nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza datele dumneavoastra de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.

GBS este inregistrata si avizata de catre ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) sub nr. de inregistrare 29649.

GBS nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru cat si actiunilor unor terte persoane.

 

Right1Trans
Right2Trans