Back To Top
Ultimele Produse Vizualizate | Comparator Produse
Acest site utilizeaza cookie-uri Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul.
De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru.
Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor. Detalii
Ok
Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 500 lei

SOLUȚIONAREA RECLAMAȚIILOR

 

GENERAL BUSINESS SYSTEM S.R.L. (denumită în continuare”GBS”), este o persoană juridică română, cu sediul în România, Municipiul București, Str. Liveni, nr. 43, Sector 4, cu capital social de 200 lei, fiind înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/845/1992, având codul de identificare fiscală RO3329718, va asigura soluționarea oricăror și/sau sesizări în conformitate cu procedura de mai jos:

 

În cazul unei sesizări/reclamații, clientul SAMSONITE se va adresa:

  • pentru Municipiul București, preluarea produselor se va face în cadrul programului de lucru, în magazinul propriu din:

    • CORA PANTELIMON (Galeria Comerciala Esplanada), situat în București, Șos. Vergului nr. 20, Sector 2;

  • pentru restul țării, preluarea produselor se va face de către angajaţii noștri din cadrul magazinelor SAMSONITE din România, cu excepția celor din București, în cadrul programului de lucru al acestora.

 

Orice reclamație va fi însoțită, obligatoriu, de documentul care atestă plata produsului și/sau certificatul de garanție complet întocmit, după caz, cât şi de produsul a cărui lipsa de conformitate a fost constatată de către clientul SAMSONITE.

Clientul va primi, spre completare un formular tip de “Proces-Verbal Însoțire Reclamație”.

În lipsa acestora, reclamația nu va putea fi considerată valida si nu va fi analizata.

GBS va elibera, pentru fiecare produs comercializat, un certificat de garanție, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare, care va conține și informații utile unei întrețineri eficiente a produsului, astfel încât acesta să nu sufere nicio deteriorare dintr-o folosință corespunzătoare, cu excepția uzurii normale.

GBS va fi exonerat de orice obligație, dacă se constată că presupusă lipsă de conformitate se datorează culpei clientului.

 

În cazul consumatorilor (”orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează in scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale - a se vedeaO.G. nr. 21/1992, Legii nr. 449/2003), prevalează următoarele condiții:

  1. reclamația, care va fi făcută într-un termen de maxim 2 luni de la data constatării lipsei de conformitate, va fi soluționată, conform Legii nr. 449/2003, într-un termen de 15 zile de la data predării produsului, care face obiectul sesizării.

  2. conform art. 10 și art. 11 din Legea nr. 449/2003, în cazul în care se constată că produsul prezintă o lipsă de conformitate, prima măsură este cea de reparare a acestuia sau de înlocuire, după caz.

  3. în condițiile aplicării dispozițiilor art. 18 din Legea nr. 449/2003, până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

  4. conform art. 6 din Legea nr. 449/2003, nu se consideră a fi lipsa de conformitate dacă, în momentul achiziției produsului, consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască lipsa de conformitate invocată.

 

GBS asigura politica de soluționare a reclamațiilor în raport de dispoziţiile menţionate mai sus.

 

* GBS oferă garanție internațională produselor SAMSONITE, în condițiile asumate de către SAMSONITE EUROPE N.V.

** Pentru alte relații și informații, puteți transmite solicitările dvs. pe adresa de email contact@gbsystem.ro sau service@gbsystem.ro, după caz.

 rev. 004.27.02.2019

 

Fii Alaturi de Noi!
Aboneaza-te si te vom tine la curent cu noutatile Samsonite, tehnologiile utilizate, si recomandarile noastre de calatorie.

Retururi in termen de 14 zile!
Cumparaturile de la Samsonite sunt fara risc.Garantam satisfactia oferind retururi la fiecare achizitie.
Livrari rapide, indiferent de comanda
Samsonite Romania utilizeaza cel mai avantajos serviciu de curierat, oferind livrari rapide, oriunde in tara.
Contact
Vanzari online: contact@gbsystem.ro
Service: service@gbsystem.ro
BRAND-URI PARTENERE
Plati Online

Copyright ©2007-2019 Toate drepturile rezervate. Numele si logoul Samsonite sunt marci inregistrate ale Samsonite Europe N.V.
Toate imaginile si textele de pe situl samsonite.ro sunt proprietatea Samsonite Europe N.V.