Acest site utilizeaza cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul.
De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru.
Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.
Va rugam completati toate campurile pentru activarea alertei

Doresc sa fiu anuntat cand produsul revine in stoc

Întrebări frecvente


Dimensiunile valizelor.

Dimensiunile valizelor cuprind rotile, buzunare exterioare si manerele.

Lacasul pentru cheita - VALIZA NU VINE CU CHEITA

Lacasul pentru cheita de la incuietoarea valizei este pentru ca verificarile sa se poata efectua de catre personalul aeroportului fara ca acestia sa stie cifrul dvs., personalul din punctul de verificare din aeroport poseda o cheita cu care pot deschide orice valiza.

Cum se procedează daca valiza a fost lovita în timpul calatoriei cu avionul ?

Te indrepti impotriva companiei aeronautice pentru recuperarea daunelor produse.

Care este procedura de recuperare a daunei?

In cazul manipularii defectuoase de catre personalul aeroportuar/aviatic, sau daune survenite valizelor in timpul zborului, din cauza carora valiza a fost stricata, in momentul in care ai ridicat-o de pe culoarul de bagaje de cala, du-o direct la biroul Lost&Found, inainte de a iesi din zona de ridicare bagaje.
Majoritatea companiilor aeriene au semnat Conventia de la Montreal, si sunt obligate sa ramburseze orice dauna survenita valizei cat timp a stat in cala, atata vreme cat daunele au fost produse dupa ce ai predat-o la check-in.
Uite cateva exemple:
Tarom
In cazul in care, la sosirea la destinatie, bagajul este deteriorat sau nu a sosit cu acelasi zbor cu dumneavoastra, va rugam contactati ghiseele TAROM Lost & Found inainte de parasirea aeroportului.

Blue Air
14.1.2(a) Orice raspundere a noastra pentru pagube va fi redusa prin orice neglijenta din partea dumneavoastra care cauzeaza sau contribuie la paguba in concordanta cu legea in vigoare.
14.1.2(d) Raspunderea noastra pentru pierderea sau lipsa din continut a Bagajului de Cala va fi limitata de SDR* 17 per kilogram, iar in cazul celui de mana, raspunderea va fi de maximum SDR* 332 per pasager cu mentiunea ca daca in concordanta cu legile in vigoare se aplica limite diferite de raspundere, acestea se vor aplica. Daca greutatea Bagajului de Cala nu va fi inregistrata cand se face check-in-ul, despagubirea se va calcula la greutatea standard de 32kg.

British Airways
Distrugere, pierdere sau daune la bagajul de cala
Compania aeriana este raspunzatoare pentru distrugerea, pierderea sau daune la bagaj de pana la SDR* 1,131 (aproximativ £1,000 sau EUR 1,230). In cazul bagajului predat la check-in, compania aeriana este raspunzatoare chiar si daca nu este de vina, mai putin in cazul in care bagajul este deja defect la momentul check-in-ului. In cazul bagajului de mana, compania aeriana este raspunzatoare numai daca este de vina.
Plangeri referitoare la bagaje
Daca bagajul are daune, este intarziat, pierdut sau distrus, pasagerul trebuie sa transmita o plangere in scris catre compania aeriana cat de rapid posibil. In cazul daunelor la bagaje de cala, care au fost predate la check-in, pasagerul trebuie sa transmita o plangere in scris nu mai tarziu de 7 zile.

Alitalia
Depinzand de tipul bagajului si de daunele aduse acestuia, Alitalia va ofera un cupon pentru achizitia de bilete de avion Alitalia sau un bagaj nou, cu aceleasi caracteristici ca cel care v-a fost stricat, ales dintr-un catalog de produse fabricate de un producator de talie mondiala, care va va fi livrat la adresa de domiciliu (la anumite aeroporturi, acest bagaj nou va va fi predat direct).

Turkish Airlines
Plangeri referitoare la bagaje
Daca bagajul a fost stricat, intarziat, sau distrus, pasagerul trebuie sa transmita in scris o reclamatie catre compania aeriana, cat de rapid posibil. In cazul bagajului de cala care a fost predat la check-in, pasagerul trebuie sa transmita in scris plangerea in mai putin de 7 zile de cand bagajul a fost ridicat de la aeroport.
Compania aeriana este raspunzatoare pentru distrugerea, pierderea sau pentru daune aduse bagajului de pana la SDR* 1,131. In cazul bagajului de cala care a fost predat la check-in, compania este raspunzatoare chiar si daca nu este de vina, mai putin in cazul in care bagajul era deja stricat la momentul predarii la check-in.

Qatar Airways
Plangeri referitoare la bagaje
Daca valiza se strica din alte motive decat cele de mai sus, sau este stricata chiar dinainte sa o folosesti, atunci echipa Samsonite Romania te asteapta la punctul de colectare din Bucuresti (strada Ion Campineanu, la coloane, in spate la Sala Palatului), in orice magazin Samsonite, sau la adresa de email service@gbsystem.ro.

* SDR = Drepturile speciale de tragere (din engleza: Special Drawing Rights) sunt moneda virtuala a Fondului Monetar International, conceput ca inlocuitor al standardului aurului. Tranzactiile in interiorul Fondului Monetar International sunt calculate in SDR. O serie de valute nationale sunt fixate la un anumit raport in relatie cu SDR.

Valoarea sa se calculeaza in functie de dolarul American (44%), Euro (34%), Yenul Japonez (11%) si Lira Sterlina Britanica (11%), conform cotatiilor de la bursa londoneza.
Livrari rapide, indiferent de comanda Samsonite Romania utilizeaza cel mai avantajos serviciu de curierat, oferind livrari rapide, oriunde in tara.
Retururi in termen de 14 zile! Cumparaturile de la Samsonite sunt fara risc. Garantam satisfactia oferind retururi la fiecare achizitie.
Plata Securizata Criptarea Secure Socket Layer (SSL) este folosita pentru fiecare tranzactie pentru a ne asigura ca plata se proceseaza in siguranta.
Garantie Globala Samsonite va asigura servicii de garantie pe tot globul, astfel incat bagajul tau sa fie in permanenta langa tine.
NEWSLETTER
Aboneaza-te si te vom tine la curent cu noutatile Samsonite, tehnologiile utilizate, si recomandarile noastre de calatorie.