Acest site utilizeaza cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul.
De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru.
Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.
Va rugam completati toate campurile pentru activarea alertei

Doresc sa fiu anuntat cand produsul revine in stoc

DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI

GENERAL BUSINESS SYSTEM S.R.L. (denumită în continuare”GBS”), este o persoană juridică română, cu sediul în Str. Oxigenului, nr.2A, Cernica, jud Ilfov, cu capital social de 200 lei, fiind înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Ilfov sub nr. J23/1597/2022, având codul de înregistrare fiscală RO3329718, și va asigura Dreptul de Retragere al Consumatorului, în condițiile aplicării prevederilor O.U.G. nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Doar acei clienți ai www.samsonite.ro, care dețin calitatea de consumatori, respectiv ”orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (a se vedeaO.G. nr. 21/1992), beneficiază de dreptul de retragere al consumatorului, aceștia putând returna produsele cumpărate prin intermediul site-ului samsonite.ro, în ambalajul original, în termen de 14 zile de la primire, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv.

În acest sens, consumatorul va formula o declarație neechivocă, în care își va exprima decizia de retragere din contract și/sau de a returna produsul comandat sau va putea completa acest formular de retragere, care se completează online, sau prin intermediul poștei.

În conformitate cu dispoziţiile art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014,consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri.

În condițiile aplicării dispozițiilor art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul va fi responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcționării produselor.

GBS va putea percepe taxe suplimentare pentru returnarea acelor produse, la care se vor constata lipsa sau ruperea etichetelor, lipsa ambalajului original, etc., în vederea readucerii produselor la starea inițială. În atare condiții, aceste costuri vor fi unele rezonabile pentru consumator.

În conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, GBS va rambursa toate sumele, pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Plata va fi condiționată de recepționarea produselor sau de prezentarea de către consumator a dovezii, conform căreia acesta a trimis produsele.

Suma rambursată nu va include costul ocazionat de procedura de returnare a produselor, pe care consumatorul îl va suporta.

Suma rambursata in urma returului va fi cea achitata de client la plasarea comenzii. 

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Un produs este considerat folosit atunci când:

  • produsul sau ambalajul prezintă urme de uzură (modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi etc)

  • produsul a fost folosit intensiv (de ex. urme de călătorii etc.)

Aspecte de care trebuie ținut cont atunci când se returnează produsele comandate:

  • produsele trebuie să fie în stare foarte bună, să nu fie folosite sau uzate.

  • produsele se pot returna doar în ambalajul original, fără a fi deteriorate (urme de lovituri sau distrus).

  • în situația în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat.

  • starea produselor returnate trebuie să fie la fel ca la achiziționarea/primirea lor. Orice semn de uzură existent pe produs sau ambalaj atrage anularea dreptului de retragere.

  • în cazul în care produsul a fost folosit (fie si numai o singură dată) nu mai permite returnarea lor.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționării produselor.

Dacă întâmpinați orice problemă legată de o comandă, care nu pare a putea fi rezolvată prin email sau cu reprezentantul GBS, cu care ați discutat în prealabil, puteți solicita o conciliere suplimentară, contactându-ne pe adresa contact@gbsystem.ro

* Alți clienți, cu excepția consumatorilor, nu pot beneficia de acest Drept de Retragere din contract.

** Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise.

*** În cazul în care clientul constată o lipsă de conformitate la produs, acesta beneficiază de garanțiile asumate de către SAMSONITE EUROPE N.V. cât și de GBS.

ANEXA 2 la DECIZIA ADMINISTRATORULUI din data de 06.02.2024

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOȚIONALE

-30% REDUCERE LA AL DOILEA PRODUS

 

 

Articolul 1. Dispoziții generale

 

  1. Prezentele reglementări (denumite în continuare „Regulamentul”) definesc regulile ofertei promoționale „– 30% REDUCERE LA AL DOILEA PRODUS” (denumită în continuare „Campanie Promoțională”).
  2. Campania Promoțională este organizată de GENERAL BUSINESS SYSTEM SRL, în calitate de importator și distribuitor SAMSONITE, societate înființată conform legislației române, având sediul social in Sat Căldăraru, Comuna Cernica, Str. Oxigenului nr. 2A, Clădirea „Birouri”, Jud. Ilfov, înregistrată sub nr. J23/1597/2022, CUI 3329718 (denumită în continuare „Organizatorul”).
  3. Promoția este realizată pe teritoriul României, în toate magazinele SAMSONITE, pe durata programului de funcționare. Campania Promoțională se aplică produselor comercializate și online, pe site-ul https://www.samsonite.ro/ro/.
  4. Campania Promoțională se desfășoară în perioada 07 februarie 2024 – 07 martie 2024 inclusiv. 
  5. În conformitate cu art. 32 alin.1 lit. c din O.G. nr. 99/2000, campania promoțională este valabilă numai în limita stocului disponibil. 
  6. Produsele ce fac obiectul Campaniei Promoționale sunt toate produsele disponibile comercializate de societate, cu excepția produselor care fac obiectul altor campanii promoționale/de soldări, astfel cum este prevăzut în Anexa nr. 1 la Decizia din 06.02.2024 a Administratorului unic al societății. 

 

Articolul 2. Regulile Campaniei Promoționale

 

  1. Un Participant la Campania Promoțională (denumit în continuare „Participantul”) poate fi orice persoană care, în timpul Campaniei Promoționale, cumpără cel puțin două Produse Promoționale din Magazinele SAMSONTIE ca parte a unei tranzacții (adică pe un bon fiscal sau pe o singură factură cu TVA), denumit în continuare ”setul”. 
  2. Un Participant care achiziționează două produse promoționale într-o singură tranzacție (pe o chitanță sau pe o singură factură cu TVA) va primi o reducere de 30% din prețul brut al celui mai ieftin dintre cele două Produse Promoționale achiziționate (denumit în continuare „Reducere”). 
  3. Ca parte a unei singure tranzacții (pe o chitanță sau o singură factură cu TVA), Participantul poate achiziționa mai mult de două Produse Promoționale, iar în acest caz se aplica regulile de combinare a Produselor Promoționale în seturi, astfel incat reducerea sa se aplice la un produs cu un pret mai mic decat alt produs la care se raporteaza. 
  4. Reducerea se va acorda la casa de marcat. Reducerea se va aplica la prețurile indicate pe etichetele de preț ale Produselor Promoționale incluse în Campania Promoțională, conform Anexei nr. 1 la Decizia Administratorului din data de 06.02.2024. 
  5. Reducerea aplicată se va afișa astfel: 
  • Prin aplicarea bulinelor de reducere în locuri vizibile din incinta magazinelor SAMSONITE, cu respectarea prevederilor legale;
  1. Al doilea produs cumpărat, cel la care se aplică reducerea, poate fi diferit de produsul cu valoare mai mare;
  2. Produsele promoționale achiziționate online în cadrul Ofertei pot fi returnate numai impreuna, ca set de produse la care s-a operat reducerea, în conformitate cu regulamentul disponibil la: https://www.samsonite.ro/ro/drept_de_retragere. În acest caz, Participantului i se va rambursa valoarea achiziției, ținând cont de Reducerea afișată pe bon, daca Participantul returneaza intregul set de produse in baza caruia a beneficiat de reducerea promotionala.
  3. Participanții pot solicita înlocuirea produsului achiziționat conform regulamentului disponibil la: https://www.samsonite.ro/ro/politica_de_inlocuire_a_produsului
  4. Campania Promoțională nu poate fi aplicata produselor care fac obiectul  altor campanii promoționale ale Organizatorului. 

 

Articolul 3. Dispoziții finale

 

  1. În cazul în care Campania promoțională se desfășoară contrar Regulamentului, Participantul are dreptul de a depune o reclamație în termen de 30 de zile de la data în care Participantul a profitat de Prezenta Campanie Promoțională. Reclamantul trebuie să includă datele sale în conținutul plângerii, astfel încât să fie posibil contactul cu acesta pentru a-l informa despre rezultatul procedurii de reclamație și, în plus, reclamația trebuie să conțină, sub sancțiunea neluarii in seama a acesteia, motivul reclamației, descrierea împrejurărilor, o fotocopie sau scanare a dovezii de cumpărare a produselor din Campania Promoțională. Participantul care depune reclamația va fi informat despre soluționarea acesteia în termen de 30 de zile de la primirea acesteia de către Organizator.
  2. Administratorul datelor cu caracter personal ale Participanților este Organizatorul. Datele cu caracter personal ale participanților sunt prelucrate în scopul derulării Campaniei promoționale, cu respectarea legislației în domeniu. Politica de Securitate a prelucrărilor de date cu caracter personal poate fi consultată pe site-ul: https://www.samsonite.ro/ro/politica_securitatea_datelor.  
  3. Organizatorul își rezerva dreptul de a modifica Regulamentul în orice moment. Modificările la Regulament sunt publicate la adresa: https://www.samsonite.ro/ro/ prin postarea de informații despre modificarea acestuia și cu indicarea datei planificate pentru intrarea în vigoare a modificărilor.
  4. În chestiunile care nu sunt reglementate de prezentul document, se aplica dispozițiile Codului Civil Român. 
  5. Orice litigiu care decurge din îndeplinirea obligațiilor asociate cu această Campanie Promoțională va fi soluționat de instanța competentă.

 

     Data                  Administrator  

     06.02.2024    KEMAL BAKIRCI

rev. 004.27.02.2019

Livrari rapide, indiferent de comanda Samsonite Romania utilizeaza cel mai avantajos serviciu de curierat, oferind livrari rapide, oriunde in tara.
Retururi in termen de 14 zile! Cumparaturile de la Samsonite sunt fara risc. Garantam satisfactia oferind retururi la fiecare achizitie.
Plata Securizata Criptarea Secure Socket Layer (SSL) este folosita pentru fiecare tranzactie pentru a ne asigura ca plata se proceseaza in siguranta.
Garantie Globala Samsonite va asigura servicii de garantie pe tot globul, astfel incat bagajul tau sa fie in permanenta langa tine.
NEWSLETTER
Aboneaza-te si te vom tine la curent cu noutatile Samsonite, tehnologiile utilizate, si recomandarile noastre de calatorie.